Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Πετρούλα Κωστίδου: «Η οικογένειά μου τρομοκρατήθηκε με το dvd»

Tους πραγματικούς λόγους που αποφάσισε να κάνει ένα τόσο τολμηρό dvd αποκαλύπτει η Πετρούλα. «Αρχικά, θα δείτε μια πολύ ωραία και αισθησιακή φωτογράφηση στην οποία είμαι μόνη μου -χωρίς παρτενέρ- και στη...
συνέχεια τις στάσεις κάμα σούτρα στις οποίες είμαι μαζί με κάποιον.  Όλα τα κείμενα είναι δικά μου» λέει με περηφάνια η εκρηκτική ξανθιά ενώ συνεχίζει μιλώντας για τον παρτενέρ της: «Είναι Έλληνας μπασκετμπολίστας. Η αλήθεια είναι ότι δεν μιλήσαμε πολύ». Πάντως, η Πετρούλα δεν αισθάνθηκε καθόλου άβολα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων καθώς όπως λέει: «Δεν αισθάνθηκα καθόλου άβολα. Το γύρισμα του DVD ήταν κάτι πολύ ευχάριστο για μένα. Κράτησε δύο μέρες και ο χρόνος κυλούσε σαν νεράκι. Ούτε που το κατάλαβα».

Επίσης προσθέτει: «Δεν υπήρχε καμία δυσκολία να εκτελέσω τα καθήκοντά μου. Όλες έχουν τη μαγεία τους, όλες πρέπει να γίνονται, ανάλογα βέβαια και με τη στιγμή, το πού, το πώς και το γιατί». Όσο για το πώς αντέδρασε η οικογένειά της όταν έμαθε τι σκόπευε να κάνει η Πετρούλα; «Η αλήθεια είναι ότι, όπως κι εγώ, στην αρχή τρομοκρατήθηκαν, αλλά όταν στη συνέχεια τους ξεκαθάρισα πώς ακριβώς θα είναι τα πράγμτα, μου είπαν ότι μου έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Έτσι κι αλλιώς, με αυτόν τον τρόπο λειτουργούσαμε πάντα μέσα στην οικογένειά μου. Συν αποφασίζαμε για όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: