Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

«Πούλαγα τσιγάρα στον δρόμο για να ζήσω»

«Πούλαγα τσιγάρα στον δρόμο για να ζήσω»
»Είναι ένας από τους ηθοποιούς που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές και έχει χαρίσει στιγμές άπειρου γέλιου. Ο Κώστας Βουτσάς είναι από τους ηθοποιούς που έχουν αποδείξει πως είναι παντός καιρού και μάλιστα μπορεί να σταθεί επάξια στις απαιτήσεις των καιρών. Ο ηθοποιός Κώστας Βουτσάς δίνει συνέντευξη στον ηθοποιό Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. -







Αισθάνεστε χορτασμένος;


«Είμαι 62 χρόνια στο θέατρο, την Πρωτοχρονιά γίνομαι 80 χρονών και είμαι πολύ ευτυχής με αυτά που έχω ζήσει. Μακάρι να μπορώ να παίζω μέχρι τα 90 μου»






- Τι σήμαινε για εσάς το σινεμά στη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου;


«Εμείς παίζαμε στο σινεμά για τα λεφτά και τη διαφήμιση. Αλλά η ψυχή ήταν και θα είναι πάντα στο θέατρο. Μερικοί καινούργιοι το ξεχνάνε αυτό, αλλά δεν ξέρουν ότι η τηλεόραση κάποια στιγμή θα τους καταπιεί και δεν θα μείνει τίποτα στο τέλος»






- Πολύς λόγος γίνεται για το ταλέντο. Εσείς τι πιστεύετε ότι είναι;


«Το ταλέντο είναι μυαλό, αυτά τα δύο πηγαίνουν πάντοτε μαζί. Αν έχεις ταλέντο , το σινάφι σε ανακαλύπτει, το κοινό σε αποκαλύπτει και η διάρκεια σε καθιερώνει»






- Θεωρείται ότι χρωστάτε σε κάποιον αυτή τη μεγάλη καριέρα;


«Ξεκίνησα ως ένας πολύ φτωχός άνθρωπος, πούλαγα τσιγάρα στον δρόμο, σε παπατζήδες, όπου έβρισκα, για να επιβιώνω, αλλά αυτή η φτώχεια ήταν που μου ακόνισε το μυαλό. Με τα χρόνια κατάλαβα ότι , όταν τα έχεις όλα έτοιμα στη ζωή σου, δύσκολα γίνεσαι πραγματική φίρμα»






- Ποιους από τους ηθοποιούς με τους οποίους έχετε συνεργαστεί θαυμάζετε περισσότερο;


«Από αυτούς με τους οποίους έχω συνεργαστεί τον Σωτήρη Μουστάκα. Και τώρα εσένα. Είσαι το μέλλον του θεάτρου και του κινηματογράφου αυτής της χώρας»


Πηγή: Nitro, gossip-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: