Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ποια παρουσιάστρια τρώει με τα… χέρια;

Γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε πως τώρα τελευταία τρώει με τα χέρια της. «Για πρώτη φορά στην ζωή μου πήγαινα πάνω από τα πιάτα και έτρωγα με τα χέρια. Μετά από... Ποια παρουσιάστρια τρώει με τα... χέρια;

δυο τρεις μήνες έπαιρνα κανονικά το ταπεράκι μου το οποίο είχε μέσα πρωτεϊνη και σαλάτες και έτρωγα μόνο αυτό. Διαφορετικά, τα πράγματα με το φαγητό θα είχαν ξεφύγει πολύ για εμένα», δήλωσε η Ευγενία Μανωλίδου που έδωσε στην δημοσιότητα άγνωστες λεπτομέρειες από τα παρασκήνια του ριάλιτι μαγειρικής του mega και το πώς το αντιμετώπισε η ίδια.

Μιλώντας στην εκπομπή Επτά με την Μαρία Σταματέρη η παρουσιάστρια του master chef αποκάλυψε ότι έχει προτείνει στον σύζυγό της Αδωνη Γεωργιάδη να κάνει κάποια μαθήματα ορθοφωνίας για… καλό του. Διέψευσε ωστόσο τα δημοσιεύματα που αναφέρουν πως δεν της αρέσει η φωνή του άντρα της! «Μα είναι δυνατόν να μην μου αρέσει η φωνή του Αδωνη; Εγώ ιδίως που έχω και ευαίσθητο αυτί, εάν δεν μου άρεσε η φωνή ενός ανθρώπου, δεν θα μπορούσα να είμαι καθόλου μαζί του, ούτε λεπτό».

Σε ό,τι αφορά τέλος τις φήμες για εγκυμοσύνη, απάντησε με… απορία: «Μα τόσο πολύ έχω παχύνει; Τα ρούχα μου μου μπαίνουν ακόμη, δόξα των Θεό!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: