Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Ναταλία Γερμανού:"Χώρισα με τον Ίμβριο γιατί ήμουν ηλίθια!"

Η Ναταλία Γερμανού ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου και μίλησε για την προσωπική της ζωή.
 Ναταλία Γερμανού:"Χώρισα με τον Ίμβριο γιατί ήμουν ηλίθια!"

"Αφού έχεις πει ότι περνούσες καλά με τον Πέτρο τον Ίμβριο, κάνατε το ένα, κάνατε το άλλο, θα μου πεις γιατί τον χώρισες;" ρώτησε ο Πέτρος Κωστόπουλος την Ναταλία. Και η απάντηση της Ναταλίας ήταν αφοπλιστική: "Γιατί ήμουν ηλίθια, αν δεν ήμουν δεν θα είχαμε χωρίσει ποτέ..."

Φυσικά η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τους άντρες και γιατί είναι πάντα με νεότερούς της. "Ίσως γιατί οι άνδρες γνωρίζουν πως μια γυναίκα της δικής μου ηλικίας δεν θα αρχίσει μετά από λίγο τα "πότε θα δούμε σοβαρά την σχέση μας", "πότε θα με γνωρίσεις στη μητέρα σου" και τα λοιπά σχετικά με τον γάμο"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: