Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Η Μενεγάκη ξέρει τι μου έχει κάνει

"Η κυρία Μενεγάκη ξέρει πολύ καλά τι μου έχει κάνει. Ξέρει γιατί εγώ βγήκα δημοσίως και είπα τη γνώμη μου για εκείνη. Έκανε κάποια πράγματα που δεν τιμούσαν τη σχέση που είχαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή"!





Με αυτά το λόγια ο πολυτάλαντος Τάκης Ζαχαράτος απάντησε στο "Πολύ Μπλα Μπλα" και την Σταματίνα Τσιμτσιλή, για το τι συμβαίνει ανάμεσα σε εκείνον και την Ελένη Μενεγάκη.



'Οσο για την πτώση των ποσοστών τηλεθέασης της εκπομπής "Καφές με την Ελένη", η άποψή του πήρε... αμπάριζα και τη Δέσποινα Βανδή:



"Η πτώση είναι η απόδειξη πως αυτό που πίστευαν, τόσο η Μενεγάκη, όσο και η Δέσποινα Βανδή, ότι πρέπει να είναι εξώφυλλο κάθε εβδομάδα, τους γύρισε μπούμερανγκ".



Ο Τάκης Ζαχαράτος δεν θέλησε να αποκαλύψει περισσότερα για την αιτία της κόντρας του με την Ελένη, αλλά σχολίασε:



" Τα νεύρα της δεν είναι καλά. Ο άνθρωπος που έχει καλή διάθεση φαίνεται. Εγώ δεν βλέπω έναν ευτυχισμένο άνθρωπο στο γυαλί. Ο κόσμος και ο χρόνος τιμωρεί και δικαιώνει"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: