Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Ζήτησα από το γιατρό να θανατώσει τον πατέρα μου!

Σοκ προκαλεί η δήλωση του καταξιωμένου ηθοποιού Sir Michael Caine ότι ζήτησε από...




τον γιατρό που παρακολουθούσε τον πατέρα του να βάλει ένα τέλος στη ζωή του. Και πρόκειται για ένα μυστικό που κρατάει κρυμμένο από το 1957 και αποκαλύπτει σήμερα η βρετανική Telegraph, κατόπιν δικής του συνέντευξης που έδωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό.



Στην συνέντευξη που έδωσε ο ηθοποιός είπε: "Ο πατέρας μου έπασχε από καρκίνο των πνευμόνων κι εγώ πονούσα τόσο που τον έβλεπα να υποφέρει ώσπου μια μέρα είπα στον γιατρό: Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να του δώσετε κάποιο φάρμακο και να πεθάνει; Γιατί ήθελα να φύγει, να ξεκουραστεί!"



Και συνεχίζει: "Εκείνος μου απάντησε πώς είναι αδύνατον και τότε φεύγοντας γυρνάει και μου λέει: ελάτε ξανά τα μεσάνυχτα. Επέστρεψα όντως τα μεσάνυχτα και ο πατέρας μου πέθανε στις 12.05. Έτσι έγινε!"



Εν συνεχεία, σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν είναι υπέρ της ευθανασίας, εκείνος απάντησε: "Φυσικά! Αν κάποιος βρίσκεται πια σε τέτοιο στάδιο ώστε να υποφέρει και να μην αντέχει την ζωή του, καλό είναι να φύγει. Και αυτό είναι μια απόφαση που την παίρνει ο καθένας για τον εαυτό του".



"Βέβαια, ο πατέρας μου δεν ήταν 100% σίγουρος. Ωστόσο, οι γιατροί μου είπαν ότι ούτως ή άλλων θα πέθαινε σε τρεις- τέσσερις μέρες. Ήταν θέμα χρόνου".



Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν η μητέρα του γνώριζε τι είχε συμβεί, ο Sir Michael Caine είπε ότι δεν είχε ιδέα και δεν της το αποκάλυψε ποτέ, ενώ είπε ότι με τον πατέρα του έχουν πολλά κοινά σημεία και ότι ήταν κρίμα που χάθηκε προτού τον καμαρώσει να γίνεται διάσημος.



Η συνέντευξη και η αποκάλυψη για την ευθανασία προκάλεσαν τις έντονες αντιδράσεις πολλών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: