Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

12 συμβουλές για φλερτ

Δώδεκα κορίτσια μας πείτε ποια είναι τα όπλα τους, της αποπλάνησης αλάθητο. Αν και δεν είναι τόσο ανοιχτά καθώς κυκλοφόρησαν στο τέλος είναι αυτοί που αποφασίζουν πώς, πότε και πού. "Conquest δεν είναι το πράγμα σας; Εφαρμοστεί στην πράξ1. Stomp


Για Susan, ένας δικηγόρος για 34 χρόνια, το μυστικό της επιτυχίας του με τους άντρες είναι πολύ σίγουρος για τον εαυτό της. "Όταν εισάγετε ένα εστιατόριο, κλαμπ ή το γυμναστήριο, όταν έχω να πάω στην τουαλέτα ή να ζητήσει κάτι, ποτέ δεν περνάει απαρατήρητο», λέει. «Δεν είναι για να είναι πανέμορφο και έχοντας καλός τύπος, αλλά δύσκολο να περπατήσει και να κινηθεί με ασφάλεια, επικεφαλής αυξάνονται αντί να μειώνονται», λέει. "Αν κάποιος έχει ακόμα την εμφάνιση και μου αρέσει έδαφος ενός wink μάτι ή ένα χαμόγελο σέξι», προσθέτει.



2. Blink

Αυτό είναι το αλάθητο τέχνασμα Sira, μια επιχείρηση 33-έτους. «Λειτουργεί πάντα: ματιά ενός άνδρα στα μάτια, χαμόγελο και αναβοσβήνει λίγο," λέει γελώντας. «Εγώ δεν εξυπηρετεί μόνο σε μένα σύνδεσμο, μου παίρνει πάρα πολλά προβλήματα:! Όταν ένας αστυνομικός με σταματά, όταν έχω μια βιασύνη και θέλω να περάσω, έτσι ώστε« πόρτες »του ας πάει δωρεάν φίλοι μου κι εγώ ... ". Αλλά σύμφωνα με Sira "πρέπει να είναι ένας κακός βλέμμα, το κεφάλι του ελαφρώς προς τη μία πλευρά και να συνοδεύεται από ένα ευχάριστο χαμόγελο." "Αχ, μια καλή μάσκαρα η επίδραση είναι μεγάλη δύναμη", προσθέτει.



3. Όντας πολύ θηλυκή

"Ένα από τα αγαπημένα κόλπα μου είναι να αυξήσει τα μαλλιά σε αισθησιακό σχέδιο σαν θερμότητα όταν ανιχνεύει ότι ένα άτομο κοιτάζει», λέει ο Noel, μια γραμματέα για 29 χρόνια. «Συνήθως επίσης να αφαιρέσετε το κραγιόν και άγγιξε επάνω όταν ζητάω για ένα ποτό και κάποιος που μου αρέσει." "Πάρτε για το κέντρο, φόρεμα wrap, τα πόδια contoneándote ... όλα αυτά τα πράγματα που αγαπούν,» λέει. "Και, φυσικά, να είναι ντυμένος με ένα ultra-θηλυκό, εγώ χτύπησα πολύ περισσότερο όταν φοράω φορέματα και τα τακούνια."



4. Κόκκινα χείλη

"Έχω βρεθεί», λέει Ναταλία, επιχειρηματίας 38 ετών, όταν ζωγραφίζω κόκκινα χείλη μου πάντα κοιτάς. " "Αν και δεν είναι αρκετά σταθερό, αλλά δεν φοράει τακούνια, αλλά όχι καλά καλλωπισμένο, όταν« το κόκκινο της φωτιάς "ποτέ δεν περνούν απαρατήρητες," λέει. "Και αυτό λειτουργεί πολύ καλύτερα όταν τους χρώμα με τη μέρα, πάντα να πω κάτι όταν πάω στο σούπερ μάρκετ στο αυτοκίνητο ή να παραπέμψουν το παιδί στο κατάστημα." "Τη νύχτα, αν μπορώ να προσθέσω μια καλή διάσπαση, αλλά και χρώμα τα νύχια μου κόκκινα, ποτέ δεν περνάει απαρατήρητο», φράση Ναταλία.



5. Τακούνια

"Θα υποφέρουμε, θα έχετε φουσκάλες και κάλους, καίτε τα πέλματα των ποδιών ... αλλά εγώ πάντα δουλειά, λέει η Κλάρα, μια αεροσυνοδός για 36 χρόνια. "Έχω βρεθεί, δεν αεροπλάνο που χτύπησα μου μισό σε ψηλά τακούνια, με τόσο υψηλή, μου δίνει αυτοπεποίθηση και με κάνει να νιώθω σούπερ σέξι." "Βλέμμα μου είναι ένα μίνι αλάθητο ολίγοις, μια καλή αρχή και τακούνι ή σόλα για την επιμήκυνση τα πόδια σας, είναι πολύ φετίχ για αυτό», προσθέτει.



6. Facebook που έχουν εμπλακεί σε

«Εγώ FB χτύπησα πολύ», λέει Luisa, γραφίστας για 37 χρόνια. "Αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σωστά, ένα όπλο της αποπλάνησης είναι πολύ άνετο και διασκεδαστικό." «FB σας επιτρέπει να θέσει τις καλύτερες φωτογραφίες σας (με το περίεργο αφής!) Για σας για να δείτε όλους τους εν δυνάμει μνηστήρες σας καθώς και τα προφίλ κουτσομπολιά και ρίξτε μερικές παρατηρήσεις," εξηγεί. "Το μυστικό είναι να μην αφήσει ή φροντίδα στάση μαζί με κανέναν να μην κλείσει τις πόρτες σας." "Και, φυσικά, να καταστεί σαφές ότι είσαι μόνη», λέει.



7. Θα τους πάρει

«Δεν είμαι μικρή», λέει ο Ντανιέλ, ένας στιλίστας για 34 χρόνια. "Αν μου αρέσει ένα άτομο πηγαίνει κατ 'ευθείαν σ' αυτόν, να του ζητήσω να καφέ, ρωτήστε για το τηλέφωνό σας ή να του δώσω δικό μου, λέει. «Και μου αρέσει αυτό χάσει την πρώτη ευκαιρία, είμαι πολύ παρορμητικός και αγωνίζονται μέχρι θανάτου για έναν άνθρωπο, αν πέσω," λέει. "Τρέχουσα φίλος μου συνάντησε σε μια παραγωγή μόδας, είχαμε ένα καλό vibe και όταν του είπε ότι εάν θα μπορούσε να καλέσει ένα ποτό, και ακόμα και σήμερα», λέει.



8. Η encontradiza

"Όταν μου αρέσει κάποιος που διαχειρίζομαι με κάθε τρόπο να ταιριάζει και να κάνουν σαν να ήταν εντελώς περιστασιακή», λέει Έλενα, δασκάλα των 33 ετών. «Οι φίλοι μου λένε ότι είμαι τρελός γιατί ποτέ δεν είχα καταθέσει στη επτά στην πόρτα του σπιτιού του σε κάποιον που μου άρεσε και στη συνέχεια να τον συναντήσει, σαν να έπρεπε να περάσει από εκεί." "Αν δεν ξέρετε πώς να συναντήσετε κάποιον που έχετε να ισχύουν τα πράγματα λίγο για να ταιριάζει ... και γι 'αυτό FB είναι επίσης πολύ χρήσιμο, μπορείτε να μάθετε αν πάτε σε μια συναυλία, έκθεση, σε ...." κόμμα



9. Λέω

"Είμαι πολύ άμεσα, δεν είναι καλό για μένα ή την ήττα γύρω από την ενδιαφέρουσα τακτική», λέει η Paula, ένας δημοσιογράφος για 39 χρόνια. "Όταν κάποιος σαν εμένα να το πω μια φορά, και εγώ συνήθως την εργασία, αν και υπάρχουν εξαιρέσεις ...." "Πέρυσι εγώ κρυφά από έναν συνάδελφο, αλλά ασυνήθιστο για μένα, δεν ήξερα πώς να πει, έτσι της είπα ότι είχε ονειρευτεί ότι τον παντρεύτηκε και απέκτησε παιδιά." Γελώντας, ο Παύλος μας λέει ότι τίθεται πρόσωπο πόκερ σας και άρχισε να το αποφύγει. "Δεν είναι λοιπόν περίεργο που είχε να σκεφτεί ότι ήταν το τυπικό τρελό κυνήγι για έναν άνθρωπο ήθελε πάση θυσία."



10. Έχω μαθήματα

«Όταν ήμουν άγαμος φορές έχω επισημάνει τα πάντα, από μαθήματα γιόγκα, το μαγείρεμα, γευστική δοκιμή κρασιών, εκδρομές για τους μόνους ...», λέει ο Δρόσου, αρχιτέκτονας των 42 ετών. "Τρέχουσα σύντροφός μου συνάντησα σε ένα μάθημα για την ασιατική κουζίνα, κάνοντας σούσι!", Λέει. «Δεν έχω σχέση το βράδυ, προτιμώ να λάβει ένα μάθημα σε κάτι που μου αρέσει και ξέρω ότι μπορώ να βρω τους ομοϊδεάτες ανθρώπους σε μένα."



11. Ρύθμιση καμπύλες

"Όταν έχω ήθελε να ευχαριστήσει και να κατακτήσει, πυροβόλησε modelazo», λέει η Βανέσα, μια αρθρογράφος για 33 χρόνια. "Αν είμαι όμορφη, δεν μπορώ να τολμούν να φλερτάρουν με κανέναν." "Κάνοντας σχετικά με τα τακούνια μου, βαμμένα νύχια και σέξι φόρεμα με κάνει να νιώθω ασφαλής, όμορφη και με προδιάθεση να ρίχνει ματιές και χαμόγελα," Μια καλή λαιμό, ένα πίσω στον αέρα ή ένα φόρεμα shortie λειτουργεί πάντα », λέει.



12. Lolita Effect

Στο 32, Leyre εκμεταλλεύεται το βλέμμα Lolita για φλερτ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η στάση: "Τους αρέσει που είστε μιμόζα, χείλια τους λόγια, είσαι σούπερ θηλυκό, ακόμα και να σας δώσω μια μικρή χαζή ...." "Το μυστικό είναι να είναι άτακτος και αθώοι ταυτόχρονα, να είναι σούπερ σέξι, αλλά και να σας αφήσει χαϊδεμένος και ότι ασκούνται σε άνδρες με σας, η αγάπη!" Λέει Leyre. "Φυσικά, μπορείτε επίσης να εξετάσουμε για να συνοδεύσει», προσθέτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: